Sunday 4 February 2018

Saya Pengedar Shaklee Kawasan Bundusan Kota Kinabalu

Assalamualaikum dan salam ceria semua 😊 Waktu di hujung minggu macam ni mesti ramai yang mengambil kesempatan untuk jalan-jalan bercuti kan ? Kalau bukan jalan-jalan pun mungkin berehat sahaja di rumah. Betul ? Hehe 😎 Hari ni saya jalan-jalan juga tapi cuma balik kampung di Beaufort. Perjalanan dari Kota Kinabalu ke Beaufort cuma mengambil masa 2 jam sahaja untuk sampai.

Entri saya hari ni cuma untuk pemberitahuan kepada anda semua di luar sana bahawa saya ialah Pengedar Shaklee Aktif Seluruh Sabah. Lebih spesifik lagi saya Pengedar Shaklee Kota Kinabalu dan Beaufort. Jadi kepada semua warga Kota Kinabalu dan Beaufort carilah saya si Pengedar Shaklee 😊 Bagi daerah Kota Kinabalu saya boleh membuat perkhidmatan COD atau Cash On Delivery supplement Shaklee anda di kawasan sekitar Bandar Kota Kinabalu, Putatan, Bundusan, Bukit Padang, Luyang, Kepayan, Cyber City, Lintas, Damai, Kolombong dan Likas. Bagi kawasan yang di luar daripada kawasan yang saya nyatakan tadi seperti Alamesra, Universiti Malaysia Sabah, Sepanggar, Tebobon, Menggatal, Telipok dan lain-lain saya boleh COD juga tetapi ada charge minyak tambahan. Faham-fahamlah kan banyak tempat dalam Kota Kinabalu ni hehe dan faham-fahamlah juga harga minyak kereta pun semakin naik hehe. Tetapi jangan risau charge minyak kereta untuk COD di luar kawasan saya ni murah sahaja 😊


Kawasan utama sekali yang saya mahu fokuskan adalah kawasan Bundusan iaitu kawasan perumahan Beverly Hills Apartment. Kenapa saya fokus di kawasan ini ? Sebab saya pun tinggal di Beverly Hills Apartment ni 😎 Banyak fasa kan Beverly Hills Apartment ni. Saya tinggal di Fasa 1 iaitu di belakang Fasa 2 sahaja dan berhadapan dengan Fasa 5. Manakala kawasan belakang pula adalah Fasa 3. Jadi sesiapa yang tinggal di kawasan perumahan Beverly Hills Apartment di Bundusan ni saya mahu seru kalau anda sedang mencari vitamin Shaklee atau sesiapa sahaja ahli keluarga anda mahupun kawan-kawan anda mencari supplement Shaklee bolehlah terus cari dan hubungi saya 😊

Jadi jangan segan dan malu untuk terus hubungi saya. Saya akan sertakan sekali dalam entri ini cara untuk menghubungi saya seperti di bawah.

Nama : Ena Suhaina
Facebook : Ena Suhaina
Whatsapp : 010 885 4663
Instagram : juhanabeauty
Email : ena.suhaina@gmail.com
Blog : umminabeel.blogspot.com


No comments:

Post a Comment