Sunday 29 July 2012

Air Terjun Sungai Pandan

Skang jam suda menunjukkan pukul 2.50 pagi.. mata saya masih nda mengantuk lagi.. huhu.. mau belajar pun saya nda tau la masuk ka nda lagi ni.. tetiba malam-malam macam ni saya teringat kenangan saya ngan kawan-kawan saya time kitorang pegi bermandi-manda di Air Terjun Sungai Pandan baru-baru ni juga.. tempat tu dekat Kuantan ni juga la cuma dia kena masuk kawasan perkampungan sket.. memang best sangat.. sebab air terjun tu memang cantik betul.. memang betul la ciptaan Allah tu indah sangat kan.. sebab tu kita kena sentiasa memuji Allah atas kebesaran and keagungan-Nya..

Masa tu saya pegi sana dengan tiga lagi kawan saya.. saya, Fiza, Nabilah and jugak Im.. masa mula-mula tu kitorang tak plan pun nak pegi sana tapi last-last minute baru plan pegi sana.. so awal-awal pagi lagi kitorang dah gerak pegi Sungai Pandan tu.. sebab kalo pagi-pagi mesti best kan.. sejuk.. lagipun kitorang tak nak lewat-lewat petang.. takut kang nanti dah tutup.. so apa lagi, kitorang pun bawa baju semua untuk mandi hehe.. masa tu kitorang bawa kereta and Fiza yang drive.. saya lambat lagi kot drive sebab masih tengah belajar kereta skang.. hehe.. tak sabar nak habis belajar kereta.. nak drive kereta.. pasni boleh la bawa mama ngan ayah jalan-jalan.. ok sambung cerita balik, so sampai ja dekat sana, apa lagi saya pun ambik gambar pemandangan-pemandangan dekat sana.. memang cantik betul.. ni antara gambar yang saya ada ambik.. silalah nikmati keindahan ciptaan Allah.. ^_^

ni pemandangan air terjun dari jauh
cantik gila kan..
ni paling cantik and paling saya suka tengok.. 

ni pula ambik dari bukit


Banyak lagi sebenarnya gambar yang saya dah ambik.. gambar ngan kawan-kawan pun banyak tapi biarlah sekadar gambar air terjun yang indah sahaja yang diupload di sini k.. hehe.. segan nak upload gambar yang mungkin tidak sesuai untuk dipaparkan di sini.. sebab bermandi-manda kan.. harap paham.. hehe..ok rasanya tu ja la nak cerita.. tiada apa-apa yang best sangat pun, cuma nak kongsikan betapa agungnya Allah di atas ciptaan and kurniaan-Nya.. saya memang rasa nak pegi lagi dekat tempat ni.. konfem punya.. Inshaa Allah.. mungkin bila dah naik second year nanti, bila ada masa free nanti nak ajak kawan lagi pegi sini ^_^..

No comments:

Post a Comment