Sunday, 14 January 2018

Keistimewaan Dan Kebaikan Sustained Release Vitamin C Plus Shaklee

Semakin hari semakin ramai orang yang suka dengan Vitamin C Shaklee ni disebabkan oleh keistimewaannya yang tidak terdapat dalam produk Vitamin C brand atau jenama lain. Mari kita selongkar apakah keistimewaan Vitamin C Shaklee ni yang menjadikan ia unik dan mempunyai permintaan yang tinggi.


Vitamin C Shaklee adalah berasaskan daripada sumber semulajadi iaitu daripada ekstrak jagung dan ia sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah perut yang sensitif. Vitamin C Shaklee juga bersifat Sustained Release iaitu Vitamin C akan dilepaskan secara berperingkat-peringkat dalam badan kita. Sistem perlepasan secara berperingkat ini akan melepaskan 500mg Vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaannya dan mengurangkan pembaziran. Ini kerana badan kita tidak dapat menghasilkan Vitamin C sendiri dan perlu diambil daripada sumber makanan harian atau supplement.

Selain itu Vitamin C juga adalah vitamin larut air maka apabila ada lebihan Vitamin C dalam badan jadi ia mudah untuk dibuang melalui sistem perkumuhan. Jadi badan kita amat memerlukan Vitamin C dalam kuantiti yang mencukupi setiap hari agar tidak berlaku pembaziran. Khasiat sebiji tablet Vitamin C Shaklee juga bersamaan dengan 7 biji setengah buah Oren. Haaa ada ke yang sanggup untuk makan 7 biji Oren setiap hari ? Jadi Shaklee telah menyediakan satu alternative supplement iaitu Vitamin C untuk membekalkan keperluan Vitamin C yang mencukupi dalam badan kita setiap hari.


Apabila kita makan sebiji tablet Vitamin C Shaklee setiap hari so kita boleh mendapatkan sumber Vitamin C dalam badan kita dengan mencukupi setiap hari. Vitamin C Shaklee juga diperkaya dengan 120mg Bioflavonoid Sitrus yang bertindak secara berkerjasama dengan Vitamin C untuk meningkatkan lagi keberkesanannya.

TANDA-TANDA KEKURANGAN VITAMIN C DALAM BADAN

Pernahkah anda mengalami situasi yang mana anda tengah memberus gigi kemudian tiba-tiba gusi anda berdarah ? Tengok berus gigi tiba-tiba ternampak kesan merah darah. Mesti kita tertanya-tanya kan kenapa boleh berdarah padahal kita bukan gosok gigi ganas sangat pun. Tetapi senang pula gusi tu berdarah. Haaa jangan tak tahu ini merupakan antara tanda-tanda anda mengalami kekurangan Vitamin C dalam badan. Jadi kena la rajin ambil Vitamin C atau makanan yang tinggi dengan Vitamin C. Banyak lagi tanda-tanda lain kekurangan Vitamin C dalam badan. Antaranya seperti di bawah :

🍊 Mudah bersin dan selsema
🍊 Mudah demam
🍊 Gusi mudah berdarah
🍊 Kulit menjadi kasar
🍊 Kuku cepat rapuh
🍊 Mudah stress atau tertekan
🍊 Mudah mendapat ulser
🍊 Wajah nampak tua sebelum usia
🍊 Luka lambat sembuh
🍊 Lebam pada tubuh lambat hilang
🍊 Gatal-gatal pada kulit

Sekarang kita check pula apa kebaikan dan manfaat Sustained Release Vitamin C Shaklee ni. Banyak sangat manfaatnya. Selalunya Vitamin C ni dikaitkan dengan kecantikan dan sistem imun dalam badan. Betul sangat tu sebab memang kebanyakan pengguna mengambil Vitamin C Shaklee ni adalah untuk mencantikkan kulit, menghilangkan parut jerawat, menghilangkan jeragat, tingkatkan sistem imun dalam badan dan banyak lagi.

Saya sendiri merupakan pengguna setia Vitamin C Shaklee. Selalu apabila saya demam dan selesema so saya consume Vitamin C Shaklee saja memang betul-betul berkesan. Cepat betul sembuh dalam 1 hingga 2 hari saja demam saya sudah baik. Memang terbaik kan Vitamin C Shaklee. Memang sangat bagus ni Vitamin C Shaklee sebab tolong tingkatkan dan kuatkan sistem imun dalam badan. So sesiapa yang rasa sistem pertahanan dalam badan dia atau antibodi dia selalu lemah dan tidak kuat better ambillah dan amalkanlah Vitamin C Shaklee. Memang sangat berbaloi dan tidak rugi langsung malah berkesan lagi.

Ooppss Vitamin C Shaklee bukan hanya sekadar untuk cantik dan tingkatkan sistem imun dalam badan saja tau tapi banyak lagi manfaat Vitamin C Shaklee ni untuk kita semua sebenarnya. Antaranya seperti di bawah :

MANFAAT DAN KEBAIKAN VITAMIN C SHAKLEE

🍊 Membantu melindungi badan daripada dijangkiti penyakit
🍊 Memelihara kesihatan tulang dan gigi
🍊 Mempercepatkan penyembuhan luka
🍊 Membantu melindungi kulit daripada serangan radikal bebas yang boleh merosakkan sel kulit
🍊 Meningkatkan pembentukan kolagen dalam badan
🍊 Membantu sel darah putih untuk menentang kuman dan bakteria seterusnya menguatkan sistem imun dalam badan
🍊 Membantu mencerahkan kulit dan melambatkan penuaan pada kulit

TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA VITAMIN C SHAKLEE





Jadi kesimpulannya kita memang sangat memerlukan Vitamin C dalam badan kita setiap hari. Vitamin C Shaklee merupakan agent antioksida yang paling terbaik sekali kerana kualitinya yang sangat mantap dan berkesan. Terus hubungi saya jika anda tercari-cari Vitamin C Shaklee. Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pembelian segera.


Atau klik gambar di bawah untuk terus membuat pembelian Vitamin C Shaklee secara online melalui link esell di bawah.


Nama : Ena Suhaina
Whatsapp : 013 355 2560
Facebook : Ena Suhaina
Instagram : juhanabeauty

11 comments:

  1. Saya dah 2tahun amalkan vit c shaklee. Setakat ni vit c terbaik dalam banyk2 vit c yang sy pernah cuba

    ReplyDelete
  2. saya sudah hampir 5 tahun berubah kepada vitamin c shaklee/ dulu mmmg ambil vitamin c..tpi dari guardian tu. bila jmpa shaklee ni..rasa beza betul!

    ReplyDelete
  3. sy pengemar vita c shaklee, kulit sy mmg x kusam lagi mcm dlu, yakin sdh bhadapan sama org..

    ReplyDelete
  4. Wajib telan vitamin c Shaklee ni, all do vitamin 😍

    ReplyDelete
  5. Kalau makan vita C dose rahsia tu kan, flowless oo kulit. Hihi.. tu sebab suka vitamin c ni 😍

    ReplyDelete
  6. Vitamin c shaklee memang bagus.Ada sustained released

    ReplyDelete
  7. best vitamin c shaklee boleh makan bila2 nda bikir keluar gastrik

    ReplyDelete