Saturday 21 July 2012

Simfoni Hati

Assalamualaikum.. ^_^

wah.. rasa lama suda nda tulis2 dekat blog ni.. hari ni saya memulakan semula langkah untuk membuat blog..untuk visitor semua, nda kisah sapa2 ja..kawan2, sepupu2 atau sesapa ja yang mungkin singgah dekat blog saya ni..firstly minta maaf ek.. saya bukan kreatif sangat, mungkin blog ni tak la secantik mana.. and mungkin pengalaman, ilmu atau pengisian yang saya kongsi dekat blog ni kurang menarik ke atau apa2 je la..saya minta maaf banyak2..saya cuma ingin menggunakan blog ni sebagai cara untuk saya berkongsi segala ilmu2, pengetahuan2 yang saya tau and saya dapat atau even pengalaman2 dalam hidup ni yang mungkin saya boleh kongsi..pada masa yang sama untuk mengisi masa lapang saya..lagipun saya memang suka menulis2..hehe

dulu saya memang ada blog..masa tu tak silap saya, saya tengah study asasi dekat CFS UIAM dekat PJ..tapi seiring masa berlalu, lama-lama saya malas nak update blog saya..and lama-kelamaan blog tu terbiar macam tu ja..and saya pun lama-lama jadi lupa la password saya.. hehe.. jadi saya biar ja blog tu.. and sekarang tetiba hati saya terdetik balik untuk buat blog.. personal blog..hehe.. sebab macam saya cakap tadi, saya nak jadikan blog saya sebagai satu cara untuk saya berkongsi ilmu pengetahuan dengan orang lain.. berkongsi pengalaman.. tak kisah la pengalaman pahit atau pun manis.. sebab pengalaman yang pahit kita boleh kongsikan dengan orang lain supaya orang lain boleh ambil pengajaran daripada apa yang kita atau orang lain lalui.. and macam tu jugak pengalaman yang manis kita boleh kongsikan dengan orang lain..

satu lagi..kenapa saya buat tajuk besar blog saya 'Simfoni Hati' ek..? saya pun tak tau napa dalam banyak-banyak istilah, istilah ni yang saya pilih untuk blog saya..hehe..mungkin sebab saya teringat saya pernah tengok 1 cerita ni dulu..tajuk dia 'Simfoni Dua Hati' ..saya rasa tajuk tu macam cantik ja..hehe..cuma saya ubah sikit jadi la 'Simfoni Hati' ja sebab simfoni ni kira macam kisah atau muzik hidup and blog ni cuma kepunyaan saya sorang, bukan kepunyaan dua orang atau lebih orang..so tak kan la nak letak 'dua hati' plak kan..sebab tu la saya pilih tajuk ni untuk blog saya.. ^_^

ok la.. setakat tu ja la, last but not least, welcome to my blog.. Inshaa Allah saya akan pergunakan blog saya ni dengan sebaik-baiknya.. jika post2 yang saya kongsikan tidak sesuai, tidak menarik atau apa2 ja la, sila jangan segan.. kalian boleh bagi komen.. asalkan kritikan yang membina.. wassalam..

ok, that's all for today.. =)



                                                                                - Ena Aina -


No comments:

Post a Comment