Friday 30 March 2018

5 RAHSIA KEISTIMEWAAN DAN KELEBIHAN YOUTH SKINCARE SHAKLEE

Penggunaan skincare atau set penjagaan kulit memang perkara biasa dalam kalangan wanita. Golongan wanita sangat mementingkan kecantikan kulit dan keserian wajah. Namun tidak ketinggalan terdapat juga sesetengah golongan lelaki yang amat menitikberatkan tentang kecantikan kulit dan golongan ini juga ada yang menggunakan skincare seperti golongan wanita. Jadi sangat penting bagi golongan ini tidak kiralah perempuan atau lelaki perlu memilih skincare yang paling terbaik serta selamat dan berkesan. Tapi apa skincare yang paling terbaik tu ?

Jawapannya adalah semestinya Youth Skincare daripada Shaklee. Kenapa kena pilih Youth Skincare Shaklee ? Kenapa bukan skincare jenama lain ? Okay jom kita baca fakta-fakta penting yang anda perlu tahu tentang Youth Skincare Shaklee seperti di bawah.

FAKTA 1


Youth Skincare Shaklee adalah 100% vegan iaitu berasaskan daripada sumber tumbuh-tumbuhan semulajadi. Youth dihasilkan daripada sumber tumbuh-tumbuhan seperti Muscadine Grape, Apple Stem Cell Extract, Schisandra Chinensis Fruit Extract dan Lotus Japonicus.

FAKTA 2


Youth juga bebas daripada 1500 jenis bahan kimia berbahaya termasuklah Paraben, Merkuri dan lain-lain lagi.

FAKTA 3


Shaklee telah mengambil masa selama 8 tahun untuk membuat kajian sebelum menghasilkan Youth. Betapa telitinya dan betapa hebatnya Shaklee kan sehingga mengambil masa yang lama untuk mengkaji dahulu demi menghasilkan skincare yang terjamin semulajadi, selamat dan berkesan.

FAKTA 4


Shaklee juga sangat teliti dan berhemah kerana semua kajian berkaitan Youth Skincare Shaklee tidak dijalankan ke atas haiwan dan ini menunjukkan tiada sebarang kekejaman berlaku.

FAKTA 5


Youth Skincare Shaklee turut diuji oleh pakar-pakar Dermatologi dan juga Oftalmologi bagi membuktikan bahawa Youth tidak merengsakan kulit dan mata.

Jadi sekarang dah tahu kan apa keistimewaan dan kelebihan Youth ni. Sebab tu anda kena pilih Youth sebagai skincare idaman anda dan jadikan sebagai skincare nombor satu anda di rumah !

Anda boleh terus hubungi saya ENA SUHAINA di nombor ini 010 885 4663 untuk mendapatkan Youth Skincare Shaklee atau terus sahaja klik link whatsapp ini http://enashaklee.wasap.my





7 comments: