Wednesday 14 March 2018

ESP Bantu Saya Bertenaga Sepanjang Hari

Sebagai seorang surirumah sudah semestinya saya sangat memerlukan tenaga yang banyak untuk menyelesaikan semua kerja-kerja di rumah. Lebih-lebih lagi pada masa yang sama saya juga perlu menguruskan dan menjaga seorang anak lelaki saya. Namun Alhamdulillah saya mampu menyelesaikan semua kerja-kerja rumah dengan baik dan saya juga kekal bertenaga sepanjang hari walaupun agak penat dan letih. Jadi dalam entri kali ni saya mahu kongsikan apakah rahsia yang saya amalkan untuk kekal bertenaga sepanjang hari supaya saya dapat menyelesaikan semua kerja-kerja saya di rumah dengan lancar.

Rahsia utama saya ialah amalkan minum ESP setiap hari. ESP atau nama lainnya Energizing Soy Protein Isolate Powder memang terbaik dan berkesan untuk membekalkan tenaga kepada saya dan saya mampu kekal bertenaga dengan ESP sepanjang hari. Setiap kali sarapan pagi saya akan mulakan untuk mengambil ESP dahulu sebagai sarapan utama. Selalunya saya akan campurkan dan bancuh ESP dengan milo, susu atau nestum. Cara untuk menyediakan sarapan minuman ESP ni pun sangat senang.


Antara Shaklee Effect yang saya dapat daripada amalan konsisten minum ESP ni ialah saya kekal bertenaga sepanjang hari dan bersemangat untuk melakukan semua kerja-kerja rumah serta menguruskan dan menjaga anak saya. Selain itu saya juga perasan bila saya minum ESP waktu sarapan pagi saya tidak rasa lapar dan rasa kenyang tu bertahan lama sehingga tengah hari dan petang. Paling best sekali ialah saya dapat bonus kulit yang cantik bila konsisten mengamalkan minuman ESP ni. Begitu juga sewaktu bulan puasa saya tetap mengamalkan minum ESP semasa sahur dan semasa berbuka puasa. Syukur Alhamdulillah dengan konsisten minum ESP ni saya kekal bertenaga dan tetap cergas untuk melakukan sebarang kerja-kerja rumah walaupun sedang berpuasa.


Jadi kalau anda inginkan seperti saya juga especially surirumah yang perlu banyak tenaga untuk selesaikan kerja-kerja di rumah tu jom ambil dan consume ESP Shaklee. Sangat berkesan dan berbaloi. Satu tong ESP tu sangat jimat tau sebab boleh tahan sehingga 6 bulan penggunaan. Berbaloi kan ! So jom segera dapatkan ESP daripada saya. Anda boleh terus hubungi saya seperti cara di bawah atau terus klik link whatsapp saya di sini http://enashaklee.wasap.my

Facebook : Ena Suhaina
Whatsapp : 010 885 4663
Instagram : juhanabeauty
Email : ena.suhaina@gmail.com
Blog : umminabeel.blogspot.com


Anda juga boleh membuat pembelian ESP secara online melalui link esell di bawah.



8 comments:

  1. Esp memang bantu kekalkan tenaga harian 😍

    ReplyDelete
  2. Baik untuk kulit 😍 lebih gebu dan anjal

    ReplyDelete
  3. Sy suka ni protein sebab dari tumbuhan teda kolestrol 😍

    ReplyDelete
  4. Esp shaklee ni sgt berbaloi diamalkan setiap hri😍 Sy sgt suka ni Esp.πŸ‘πŸ» Sedap dan mengenyangkan!

    ReplyDelete
  5. mmg terbaik ni esp

    ReplyDelete
  6. My 1st fav 😍 ESP sangat membantu bagi yang memerlukkan energy lebih πŸ’ͺ

    ReplyDelete